Alla inlägg den 8 december 2013

Av roomofheart - 8 december 2013 12:27

2:a advent idag och dax för ny tävling.
Denna vecka har man chans att vinna ett skönhetspaket.
Det du behöver göra är att svara rätt på frågan och maila ditt svar till mig så är du med i dragningen.
 
Vad heter låten jag har skrivit inledningen till och vem/vilka sjunger?
 
What time is it baby, is it that time again
When snow will be falling, friends will be calling
You know it's time when, there'll be carolers singing Silent Night
I love when they sing, the feeling it brings
It's warm as a fire is bright

Maila ditt svar till mig: mississgblogg@gmail.com
Glöm inte att skriva med Ditt namn och adress så jag vet var jag ska skicka vinsten om just Du vinner.
 
Hoppas Ni har en trevlig 2:a advent och passa på att mysa riktigt ordentligt!   
 
Kram

Ovido - Quiz & Flashcards