Alla inlägg den 15 december 2013

Av roomofheart - 15 december 2013 12:29

Redan 3:e advent. Tiden springer iväg och jag kör igång min tredje tävling.
Barnkläder är vinsten denna vecka och Du väljer själv i vilken storlek (50-128) och om det ska vara till tjej eller kille.
Det du behöver göra är att svara rätt på frågan och maila ditt svar till mig så är du med i dragningen.
 
Texten nedanför är tagen ur en låt. Vad heter låten och vem/vilka sjunger?
 
"Giv att dina dagar får bli till andras glädje
giv att alla möter dig med kärlek mild och god
Aldrig ska jag glömma, de ord som jag fick höra
vad som än oss händer vill de ge oss kraft och mod"


Maila ditt svar till mig: mississgblogg@gmail.com
Glöm inte att skriva med Ditt namn och adress så jag vet var jag ska skicka vinsten om just Du vinner.
 
Hoppas Ni har en mysig dag!!
 
Kram

Ovido - Quiz & Flashcards