Alla inlägg den 10 december 2013

Av roomofheart - 10 december 2013 20:17

Måste sätta mig med matteboken nu ikväll. Det lockar inte alls ärligt talat. Det är på det viset att jag och matte har aldrig gått riktigt bra ihop. Anledningen till att jag studerar matematik nu är att jag har tänkt mig universitetsstudier sedan och då måste jag ha läst denna mattekurs först. Men jag har bestämt mig för att jag ska klara denna kurs och har man bara bestämt sig då tror jag att man når målet mycket lättare.
Hittade förresten en rolig text på hur matte kan upplevas.   
 
 
 
Något som är mer positivt är att jag var på anställningsintervju förra veckan. Har inte hört något mer sedan dess men väntar med spänning varje dag på att få "det där samtalet". Ni kan väl hålla en tumme för mig är ni snälla.   
 
Ha det så gott!!
 
Kram

Ovido - Quiz & Flashcards