Alla inlägg den 22 december 2013

Av roomofheart - 22 december 2013 19:17

Tiden bara rusar iväg, 4:e advent redan och dags för min 4:e och sista tävling för den här gången.
Denna vecka har man chans att vinna ett skönhetspaket.
Det du behöver göra är att svara rätt på frågan och maila ditt svar till mig så är du med i dragningen.
 
Vad heter låten jag har skrivit inledningen till och vem/vilka sjunger?
 
Are you hanging up a stocking on your wall?
It's the time that every Santa has a ball
Does he ride a red nosed reindeer?
Has a ton upon his sleigh?
Do the fairies keep him sober for a day?


Maila ditt svar till mig: mississgblogg@gmail.com
Glöm inte att skriva med Ditt namn och adress så jag vet var jag ska skicka vinsten om just Du vinner.
 
Nu tänker jag ta myskväll framför tv:n med "Så ska det låta".    
 
Kram

Ovido - Quiz & Flashcards