Direktlänk till inlägg 30 december 2013

"Veckans...."

Av roomofheart - 30 december 2013 10:36

Hej på Er kära läsare!
Nästa vecka har jag tänkt börja med "Veckans...." med olika teman. Först ut har jag tänkt ha "Veckans Blogg", senare har jag tänkt köra "Veckans Webbutik" och då helst lite mindre webbutiker som inte är så kända än. Tipsa mig gärna om både bloggar och webbutiker. Tar gärna också emot förslag på teman till "Veckans....".
Maila mig Era tips och förslag till mississgblogg@gmail.com
Tack på förhand!
 
Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av roomofheart - 3 januari 2014 17:49


Var det någon av er som antog den förra utmaningen, plankan? Isåfall, hur gick det? Nu kommer nästa utmaning för er som känner er sugna att prova. Denna gång är det armhävningar.   Kör hårt!   Kram      ...

Av roomofheart - 2 januari 2014 21:38

Är det någon av er som har något nyårslöfte? Jag har det inte i år. Kanske att jag ska försöka äta lite hälsosammare än vad jag redan gör. Försöker äta nyttigt och bra men det går alltid att bli bättre. Hur som helst så har jag det senaste året blivi...

Av roomofheart - 1 januari 2014 12:14


 

Av roomofheart - 31 december 2013 17:53

Så var det då dags för sista dagen på detta år. Dags att summera år 2013 och välkomna ett alldeles nytt år. Förhoppningsvis ett bra sådant. Här blir det ett lugnt nyårsfirande bara med familjen. Jag och maken firar dessutom 10-årig bröllopsdag idag....

Av roomofheart - 29 december 2013 16:43

"Varje vän du har var en främling innan ni blev vänner - nästa främling du möter kan vara en vän som du ännu inte lärt känna."                                                                                                                          ...

Ovido - Quiz & Flashcards